HTML

Mert értelmes emberek mindig vannak

A blog az élményeimből táplálkozik, célja a különösen értelmes emberek bemutatása, persze a fogalom 100%-ban idézőjelbe tett értelmével. Bejegyzés feltehetőleg akkor lesz, ha találok valami arra méltót, de nem kell félni, ha nyitott szemmel jár az ember az értelem csillanásait bárhol észreveheti Észervételeidet és hasonlatos élményeidet a byszolo@freemail.hu -ra küldd

Friss topikok

Te át szoktad adni a Hej-edet?

2009.01.26. 16:57 :: Kharex

Na ismét egy régebbi történettel rukkolok elő, fogadjátok sok szeretettel:

történt hogy egy szép nap iskolába menet arra lettem figyelmes hogy a 105-ös busz éppen beáll a megállóba. Mivel a járatsűrűsége nem a legjobb igencsak bámultam a csodát, de megragadtam az alkalmat utam jlentős lerövidítésére, és felpattantam a legelső ajtónál. Mivel Norbi-update életmódot folytatok, nem ültem le, pedig a vezető mögötti ülés üres volt, helyette sportosan álltam. Pár megáló múlva hirtelen egy figyelmezttő szándékú:

-Fiatalember!- harsant a hátam mögött.

Ám mivel a reakcióidőm 0,0001 másodperc fölött található (tudom bűn) nem volt időm kitérni a felszálló néni elöl, aki így teljes testsúlyával belém ütközött. Meg kell mondjam lassan 7 éves Ju Jitsus előéletem után nem gondoltam volna hogy egy 70+ korosztályba tartozó egyén csak úgy be tud lökni egy BKV szabványülésre, a nénit azonban annyira hajtotta a vágy hogy minél elöbb leüljön valahova, hogy ereje mgsokszorozódott, így repültem be a járat egyetlen üres ülőhelyére. Nemsokkal késöbb a néni felmérte hogy bizony egyetlen ülőhely sincs a buszon ezért felém fordult, és miközben próbáltam kikászálódni a helyről, ahova pár másodperccel elöbb belökött emelt hangon kérte számon:

-Fiatalember! Miért nem adja át a helyét??!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ertelmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr45904115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dízel 2009.01.29. 19:19:13

Hehe :D

Az első sztoriknál csak néztem hogy velem miért nem történik soha ilyesmi, na ez viszont már ismerős helyzet :D

Egyébként nekem tetszik a blogod, ha valahogy eljutna nagyobb számú közönséghez szerintem siker lehetne

freddyD 2009.02.03. 10:30:02

Ismerős. Nyugdíjasok és a BKV egy örök kaland.
Imádom, amikor még le sem szálltak az emberek, de már rohamtempóban nyomulnak fel, vagy hú de ingatag mozgásával ha felszállásról és ülőhelykeresésről van szó, Carl Lewis vehemenciával mozognak. Bámulatos.

Jó a blogod, frissítsd sokat :)
/Bocs, de linkelést már nem "vállalok", túl sokan kérik, következetesnek kell lennem/
süti beállítások módosítása