HTML

Mert értelmes emberek mindig vannak

A blog az élményeimből táplálkozik, célja a különösen értelmes emberek bemutatása, persze a fogalom 100%-ban idézőjelbe tett értelmével. Bejegyzés feltehetőleg akkor lesz, ha találok valami arra méltót, de nem kell félni, ha nyitott szemmel jár az ember az értelem csillanásait bárhol észreveheti Észervételeidet és hasonlatos élményeidet a byszolo@freemail.hu -ra küldd

Friss topikok

Tecsós csodák

2009.01.25. 19:52 :: Kharex

Na ma is ittvagyok, elnézést a kései posztért, egészen eddig saját társasjátékot teszteltünk(lehet hogy bővebben is kifejtem majd késöbb)

Az eset tegnap történt, akkor amikor a Váci Úti Tescoban jártam. Miután pénteken a Plusban nem leltem Cherry Cok-ra gondoltam a szombat ideális ahhoz hogy egészen a Tecsóig elmenjek a Szent Folyadék kedvéért. Az most egy dolog hogy a legfelső polc legtetején találtam csak belőle (és ez ugye daliás méreteim miatt kisebb gondot okozott), az meg egy másik hogy tökéletesen vákuumcsomagolt volt (legalábbis én megesküszöm rá), de a katasztrófa nem ezektől ütött be. Történt hogy egy kedves árusítóplultos hölgyike( tudjátok ingyen kapsz fél gramm kostolót, aztán vehetsz két kartonnal AKCIÓSAN) pont melettem táborozott le. Gondoloma fejem már igen békésen nézhetett ki akkorra (kb.: tíz persze szarakodtam már egy üveg nyavalyás Cherry Coke-ért) így tőlem nem kérdezte meg hogy óhajtok-e mittudoménmit kostólni, és ezzel nemcsak meghosszabította az életét, de az igen csúfos és fájdalmas halált is elkerülte. Történt azonban hogy a túloldalamon feltűnt két csúcsragadozó: hatvan év körüli nénik, akik a fél napjukat a tecsóban töltik huzogathatós szatyrukkal (köznapi nevén nyanyatank ha jól tudom) és AKCIÓS termékekre vadásznak egy hüllő türelmességével, egy gepárd gyorsaságával, és egy felbőszült rozsomák kedvességével. Láttam hogy itt baj van, uyganis pont az ingyenes termékmintákat árúsító pult és a nénik közé szorultam, ám félreugrásra nem maradt időm, mert észrevették hogy valami ingyenes, így egy elégedett:

-Látod Gizikém?

-Gyerünk oda Rózsikám!

Felkiáltással nekiiramodtak, engem istenesen meglökve, és már rá is vetették magukat arra  ami ingyenes volt( nem volt kedvem megjegyezni, mi az ami miatt majdnem halálratapostak)

Nos a post végére egy általános bölcsesség/jótanács: Óvakodjatok a Tecsós néniktől :)

Szólj hozzá!

Címkék: nénik tecsó gizikém rózsikám

A bejegyzés trackback címe:

https://ertelmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr51901922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása